DilekTapnar tarama testleri kesin sonuç vermez anne yaşı, ailenin genetik hastalığa olan yatkınlığı ve anne karnındaki bebeğin durumu gibi oranların ortalaması alınarak risk sonucu çıkıyor. Riskli çıkması kesin down sendromlu demek değil risksiz çıkması asla hasta demek değil. 10.000 de 1 de çıksa sonuç o 1 olasılığı taşıyoruz sonuçta. Tarama testlerinde güvenilirliği en yüksek 2 li tarama olduğunu dr um ve uzmanlar söylüyor %75-80 doğruluk payı varmış. Bende de 2 li de risk oranı düşük olduğu için dr um 3lü ve 4 lü yü istemedi 20. Haftamda detaylıya girmemi söyledi. bence düzgün bir laboratuarda yapılması gereken bir test olduğunu düşünüyorum. Tercih siz anne adaylarının.