kızlar merhaba 16+3 haftalik hamileyim. Halsizligim yine başladı sabah kusmalarim devam ediyor. Yurtdisindayim cuma günü uçak yolculuğu yapacam iki uçak degistirecem biri 4 saat havaalanindada 3 saat bekleyecem sonra diğer ucakla 1.30 saat yolculuk yapacam dr. Gidebilirsin dedi. O güne kadar iyi olmam lazım lütfen biseyler önerin.Nasil bu halsizlikten kurtulabilirim Burdaki doktorumda izne gitti memleketine onuda arayamıyorum