Merve-c 39+5 te WC ye girdim ve pembe renkte peçeteye geldi . Heyecan yaptım doğum başlıyor sanırım elim ayağıma dolaşacak gibi kimseye birşey de demedim daha .. heyecan yaptım…
ecembugra53 Merve-c canım Doğum habercisi o bekle sancın falan suyun gelirse git bebeğin hareketlerini kontrol et
Arasberna Nişan geldikten 24 saat sonrada başlayabilir doğum 1 hafta sonra da bünye meselesi suyunuz gelirse doğum başladı demektir ama nişan gelmeside doğum yaklaştı demektir rabbim sağ salim kucagınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻😊