Duştan çıkmıştım birkaç defa peçeteyle sildim pembe leke geldi az az. 29 haftalık hamileyim, lekeden sonra ishal oldum. Nokta nokta geldi birkaç defa doktorumu aradım rahim kasılmasından dolayı olduğunu endişelenmemem gerektiğini söyledi. İdrar yolu enfeksiyonumda var zaten. Yine de için rahat etsin istiyorsan yakın bir hastaneye git baktır ama bence sıkıntı yok dedi. Şuan harekette ediyor ama böyle bir durum yaşayan var mı aranızda 😞 hareket etse bile gitmeli miyim?