Unlukacar hala eski binadalar yeniye geçmedikler 😔 ama neyse ya devlette doğum yapma amacım özeller o kadar para alıyor ama çogunda bebek yoğun bakımı yada daha detaylısı yok bura bildiğim kadar eğitim araştırma ve her zaman devlet hastanelerine güvenirim özeller hastalara ticaret amaçlı bakıyor sanki bana göre