Mom0101 ayyy kötücül yılan gibi konuşmak istemem ama 2. Trimester cidden cennet gibiydi. Benim ilk 3 ay bulantı ve sinirle geçti, son 3 ay bitkinlik. Salondan tuvalete gidene kadar nefes nefese kalıyorum. Inşallah bir an önce üstünüzden yorgunluk gider, bence hamileliğin en güzel zamanı 17-30 hafta arasıydı vallahi tek başına oğlumun odasını bile boyadım o ara