SURADURMUS 32+1de kontrole gittigimde bebişin kilosu 1900 gr boyuda 41 cm cıkmıstı.normal aralıktamı hem kılo hem boy. 38.haftaya kadar boy ve kılo gelısımı nasıl olur acaba 🤷♀️
Esraaelisa1 SURADURMUS daha kilo alır canım benim bebeğim de kız 34 haftalıkken 2500 kg dı şuan 35+1 olduk doktor daha alır kilo dedi
Beyza_yzk SURADURMUS Daha alır canım bebekler son haftalarda hafta da 500 Gr a yakın alıyor diyorlar oğlum gerçekten öyleydi en son 4000 kg da doğdu ama şimdi 26 haftalığız ne kadar bilmiyorum 😊
Ahsend49 36 haftadayız biz tam gramı gramına demedi doktorumuz 2,5 kilo dedi iri bi bebek olmayacak dedi 🙄 kişiden kişiye değişir canım sağlığı yerindeyse kiloyu falan dert etme kilosuda iyi yani . Hani demem o ki kıyaslsma kimseninkiyle
Ahsend49 Busra3428 sağlıklı olsun önemli olan o canım ♥️ Benim arkadaşımda 2,500 doğdu bebeği şimdi aynı ayda doğan çocuklardan daha büyük gözüküyor hemen topladı kendini . Annesinin sütü yaramış vede sütün yanında azar azar ek gıda gibi başlattı bebeğini herşeye şimdi çocuk öyle bir iyiki maşallah diyim bu arada 😄😄 aynı ayda olduğu bebeklere göre hantal da değil hareketli kuvvetli
Ezgim Banada 32 de 1750 dedi canin boyuda 43 cm yarin 34 +4 oluyorum kontrolum var kac kilo olduk cok merak ediyorum
Busra3428 Ahsend49 ayyy maşallah ☺️ Tabi her şeyden önce sağlıkla sıhhatle kucağımıza almayı nasip etsin allahım inşallah 🙏🏻 Bizimkiler de doğduktan sonra tombikleşir inşallah ☺️
ecembugra53 SURADURMUS canım gayet iyi her bebek farklıdır bebek boy vE kiloyu anne babadan alır bunu unutma 🐣
hulya1406 SURADURMUS 32.haftada en son gittim 2300 gr dedi doktorum.Şuan 33+1 im bakalım kaç olduk.☺️
Meryempalabyk 32+2 de gittik bizde doktora 2 kilo 43 cm dedi biraz az geliyor bana ama doktor iyi dedi 🤷🏼♀️