zeyzey95 Nurelf12 karnın büyüyene kadar istediğin gibi yatabilirsin 6 aya kadar falan yani bişey olmuyor ben 35 haftalığım hala yarı yüzüstü yatıyorum bazen
Beyza_yzk Nurelf12 4 aya kadar çok güzeldi ama sonra karnım şiştikçe can acıtmaya başladı istesemde yatamadım şimdi yastıkla idare ediyorum sıkıntı olmuyor canım ☺️
BebegimleYeniHayat_34 Nurelf12 6 aya kadar istediğin şekilde yatabilirsin canım sonrasın da sağ ve sola yatacaksın sadece özelliklerde sola yatmak çok iyimiş bebeğin en huzurlu iyi olduğu pozisyonmuş o şuan istediğin gibi yat 🤗
Deryaalper Nurelf12 ben hamile degılken hep öyle uyurdum diğer türlü uyuyamazdım ama ögrendıgımden beridir yan yatarım hafif yüzü koyun ama ama yatma derım
Sevimlianne İlk aylarda sıkıntı yok demişti doktorum ama ben yinede içim rahat etmediğim için yatmamştm ☺️
melegegebe BebegimleYeniHayat_34 benim bazen saga sola yatinca agrim oluyor özellikle gaz sancisi varken geri sırt üstü yatiyorum bazen daha rahat hissediyorum bir sorun olur mu acaba
A-F-B melegegebe şöyle okumuştum sırt ustu yatmak bebeğe zararlı ve rahim bölgende olusan basıncla kalbe yeterince kan gitmemesine sebep olurmus ve bebeğin yeterli beslenememesine sebep olurmus ama allah korusun tabi sadece internetten okudum dikkatli olmak icin soluma yatıyorum hep
A-F-B sağ tarafa yatmak basura ve bebeğin sağlıklı beslenmemesine neden oluyormus en iyisi sol tarafa yatmakmıs diye okudum ve öğrendiğimden beri sol tarafıma yatıyorum
melegegebe A-F-B evet bunu ben de okudum ama doktorum 30a kadar sırt üstü yatabilirsin de dedi ve ben bazen bu sekil rahat ediyorum baska bir doktor da bu konuda kasmayin vucut ve bebek ayarliyor nasil yatmaniz gerektigini diyordu