Ben kullandım bir süre gögüslerim fazla büyüdüğü için hafif çatlak oldu gbi hep sivilce pişik gibi yaptı daha fazla kaşındırdı hiç memnun kalmadım ama benim alerjen bir vucudum var ondan da kaynaklı olabilir. Badem yada hindistan cevizi yağı öneriliyor daha çok