Merhaba kızlar, ben 37 haftalık gebeyim bugün ağdaya gittim ama inanılmaz derecede dayanılmaz oldu lazere gitmiştim ama hamile kalınca tekrar çıktılar ,normalde hamile kalmadan önce evde kendim de yapardım ama bu kadar acımazdı, bende o acıya dayanamadım ve yaptırmadım başka hangi yöntemleri kullanıyorsunuz yardımcı olur musunuz?