Kızlar merhaba ben en son 15 Ağustos adet gördüm bidaha görmedim adet düzensizliğim.var zaten gebelik testi yaptım ama negatif 24 Eylül sabah kahverengi lekeler gelmiş iç çamaşırımdan sizce yerleşme kanaması olabilirmi yaşayan varmı yerleşme kanaması ni ve kanama veya lekeden kaç gün sonra testte gebe olduklari çıktı ???