Melikegg Cumaya kadar gelmezse suni sancıyla doğumu başlatacak varmı suni sancıyla doğumu başlayan ☺️
Aysu_CK Melikegg 39+2 benimde ama hiç belirti yok.40 a kadar beklicez dedi doktorum sonrasına bakıcaz dedi.Ah keşke kendiliğinden gelse bu bebişler de bizi suni sancıya mağruz bırakmasalar🤦🏻♀️
Melikegg Aysu_CK ya inşallah en çok korktuğum suni sancıydı , bişey değil suni sancıyı çekip çekip sezaryene girersek 🤷♀️
Berenberen23 Melikegg bende 40 oldum sabah hastaneye gidicem geçen hafta gelmezse suni demişti doktor ama kanala inmemişti henüz suni bebeği kanala indiriyor mu bi fikrin var mı
Mink-hyt Melikegg bende 39-6 dayım gidicem bulun kontrole ve suni der de sezeryana kalırım diye çok korkuyorum 😔