Zhrkzm bende tüp bebek tedavisi oldum hemde çok pahalı bir hastanede muayane ücretimde yazdıgın miktarın üzerinde idi ama hep şunu düşündüm halada düşünüyorum biz var yapıyoruz araştırıyoruz en iyi yerler olsun diyorum peki ya durumu olmayanlar peki ya devlet hastanelerinde aylarca sıra bekleyenler… senin o kolayca rahatça bahsettiğin miktara binlerce insanın ihitiyacı oldugunu biliyormusun. Sırf verdiğin parayı yazmak için yazdığını düşünüyorum. Çok kızıyorum burada sırf fazla parası oldugu için bunun reklamını yapana zenginim havanıza yazmayın kardeşim olan var olmayan var güya şimdi fikir paylaştın sen binlerce durumu olmayan insanlar var burda evlat hasreti çeken sinir oluyorum ben şu kadar verdim ay çok verdim 600 verdim bilmem ne verdim. Yazıkkkk