maggie Merhaba uygun fiyatlı toplu alım yapacağım bir makaron satıcısı var mı biliyor musunuz bir de çikolata nerede yaptırıyorsunuz ve fiyatlar nasıldır?
Kocak35 Bebek çikolatası icin bende şuracıkta bekleyeyim yaptırıp memnun kalan varmı sayfa ismi verirseniz sevinirim
Abece Ben de hacı şeriften yaptirmayi düsünüyorum çok araştirdim yorumlari falan okudum haci şeriften memnun herkes