1prensesbeklerken
Bebek için; 10lu hastane çıkışı, muslin ortu, bir de taburcy olurken kullanmak icin daha kalinca bir battaniye ponponlu olanlardan. Alt acma bezi tarzi bir sey vardi bebek cantasinin yaninda hediye gelen onu ekledim. Bir tane kucuk bir çarşaf bebegi koydukları yere yine de sererim diye. Birkac corap, patikli tulum ve 5li takim (ikisi arasinda kararsiz kaldim tulum esimin aldigi ilk kiyafet oldugundan ondan vazgecmek istemedim). Fotograf cekimi icin isimli tulum seti de aldim o ekstraya giriyor ama yine de koydum. Emmezse diye yenidogan biberonu, emzik, bebek bezi.
Kendime; daha kolay oldugu soylendigi icin bir tane sabahlikli gecelik takimi, iki tane de onden dugmeli pijama takimi ve corap. Iki tane emzirme sutyeni ve bir tane emzirme atleti, uc tane yuksek bel külot bir de tulbent ve hastanede giymeye terlik. Hastaneden cikarken giymek icin dis kiyafet.
Bakim icin; depend, kalin uzun ped bir paket. Birkac makyaj malzemesi fotogaf cekimi icin ve lohusa elbisesi diktirdim o var. Dus almayi istiyorum dogum sonrasi eger mumkun olursa bu, seyahat seti seklinde sampuan, dus jeli, deodorant. Tarak, havlu, kagit havlu, kolonya. Dis fircasi ve macun da ekledim unutmadan.
Eger sezaryen olursam diye birkac gunluk hazirlik yaptim. Biliyorum bazilari gereksiz ve fazlaca ama kimseyi yormak istemiyorum evim hastaneye biraz uzak ve kimse de dusunmesin eksigimi gedigimi gidermeyi. Ayrica refakatcim icin tek kisilik nevresim takimi da koydum annecigimi de dusunmeden edemedim.😊 fotograf makinesi ve hastane evraklarimin oldugu dosya. Kirliler icin poset koydum bir cebe.
Bavul duzenleyici bir set aldim trendyoldan buyuklu kucuklu boylarda, bebegimin ilk kiyafetleri icin kucuk olani duzenledim. Anneme de gosterdim direkt onu vermesi icin. Zaten benimkilerle bebeginkilerin karismamasi icin mavi nazar boncuklu kurdele ile kirmizi kurdeleli nazar boncugu olan cengelli ignelerle grupladim. Her seyi en ince ayrintisina kadar duzenledim iki günümü aldi ne yalan soyliyim. E biraz da heves tabii. Gecen hafta hazir haliyle bekliyor bavulum (orta boy bu arada). Suan 35+3teyiz. Tatile gider gibi hazirlik yaptığımi biliyorum ama mutlu eden detaylari onemsiyorum.🥰
Yazdigin en uzun yaziydi buradaki, hakkinizi helal edin. Sonuna dek okuyanlara da teşekkürler.❣