HGa Hanımlar merhaba bugün doğum yaptım 37+3 de. Sezeryan oldu . 2590 gram doğdu. Ne yaparsak yapalım memeyi emmiyor tutmuyor önerisi olan var mı Şırınga ile mama veriyorum
ags HGa öncelikle hayırlı olsun. Mutlaka deneyin tekrar tekrar ama bu arada sütünüzü de sağın ki size sıkıntı vermesin. Sağdığınız sütü verirseniz çok daha iyi olur. Sağlıkla büyütün inşaallah
Esraaelisa1 HGa ebe ye sordunuz mu gözünüz aydın geçmiş olsun 🙏🥰 emer bence zorlayın sezeryan mı oldunuz neden 37. Haftada aldı dönmediği için mi
Asel61 HGa böl bol nazar ayetleri okuyun bebeğe benimkide ilk zamanlar kavga dovus tutmuyordu şükür düzeldi