Kızlarr merhaba 29+5 haftalık olduk artık kızımla😘 ismimizi belirleyip kendimi alıştırmak istiyorum artık ama bu isim konusuu çokkk zormuş🙈 En son ben Ada ismini beğendim ama zaten kısa olduğu için iki isim yapalım dedikk ve Öykü Ada’ ya karar vermeye çalışıyoruz sizce nasılll😚😚