31 haftalık olduk. Yarın 5 hafta aradan sonra kızımı görmeye gideceğim kontrole, çok heyecanlı ve meraklıyım. Son 3 kontroldür yüzünü pek göstermiyor, inşallah gelişimi iyidir ve o minik yüzünü gösterir bize. 27 haftalıkken 32 cm ve yaklaşık bir kiloydu. Şimdi nasıldır acaba? Tüm anne adayları Sağlıkla kavuşalım miniklerimize inşallah 🌸