Esraaasra Arkadaşlar oksabar 6000 kan sulandırıcı kullanıyorum 37 haftalık hamileyim 7 gün sonra sezeryan olucam doğumdan sonra da kan sulandırıcı kullanan var mı aranızda ?🤔
Gzmmstf Esraaasra Canım ben ilk kızımda kullandım 4000 lik doğuma kadar doğumdan sonra vermedi doktor ikinci bebegime hamileyim yine doğuma kadar kullanacağım bunda doğumdan sonra verir mi bilmem
Hifa38 Bnde kullaniyorum oksapar 4000 lik 31+2 yim dogumdn sonra olur mu bilemiyorum ama yengem hamileliginde kullanmadı doğumdan sonra kullanmıştı doktorun daha net bilgi verir kuzum