Canimkizim2019 Ben de 26 haftalığım. 7,8 sene evvel basur ameliyatı olmuştum,onun acısının üstüne tanımam,düşman başına vermesin denilecek türden. Asla ayaklarınızı üşütmeyin,kabız ya da ishal olmamalısınız.Sarı kantaronu pamuğa döküp makata sıkıştırın,çok güzel yumuşatıp ağrıya iyi geliyor.