Sibelozdemir06 alabilirler canım ciğerleri oluşmuş oluyor zaten. 37+3 te nst de az görüldü hareketleri ama ben doktora kendimi iyi hissediyorum sancimda yok nst de öyle denk geliyordur diyordum. Ondan sonra her gün ac karnına nst istedi 3 gün sonra hem nst hem muayene etti. Kordon bebegi sarmak üzere o yüzden hareketleri kısıtlanmis sezeryan öneriyorum dedi. Riske atmadık bizde ertesi günü sabah sezeryana alındım. Kordon boğazındaydi gerçekten ameliyat esnasında doktorum söyledi. İhmal etme canım çünkü az Bi zaman kalmış Allah hayırlı doğum versin 🤗🤗