Benim kadar korkak bir insan bile normal Doğum yapabildiyse herkes yapar emin olun. İnan’ın gözünüzde büyüttüğünüz gibi bişey değil ki ilk Doğum yapacak arkadaşlar o acının nasıl biley olduğunu bilmeden niye bu kadar korkuyorsunuz çünkü cevreden duydugumuz olumsuz Doğum hikayelerinden…emin olun çok güzel bir duygu kucağınıza aldıktan sonra herşey bitiyor sizde yeniden doğmuş gibi oluyorsunuz zaten doktorlar ebeler ne yapacağınızı size söylüyor cevreye kulak aşmayın bol yürüyüş bol dua bolca olumlu düşünceler 🤗