1 ay önce düşük yapmıştım , bugün kontrole gittim ve sol yumurtalığımda 4-5 cm kadar kist oluşmuş. Benim size sorum geçmesi için neler yapılabilir , nelere dikkat etmem gerekir , kafam dalgın olduğundan dr a sormayı unutmusum , dr adetle birlikte kayboluyor , geçmezse ilaç tedavisi olucak dedi , buda yetmezmiş gibi rahim ağzımda yara varmış . Moral bozukluğundan depresyona giricem , yaşama sevincimi kaybetmiş de olabilirim 😞. Allah kaldıramıcağımız yükle imtihan etmesin , sağlık sıhhat versin . Dualarınızı ve tavsiyelerinizi bekliyorum kızlar 🙏🏻🌸