Nişanım geleli 4 gün oldu sancım nts de çıkıyor doktorum yarın aç gel sezaryen ile alabilirim bebeği dedi sizce alır mı dersiniz ?🙄 Çok heyecanlıyım ve mutluyum meleğime kavuşacağım diye ❤️ Açıklığıma felan bakıp sancım aşırı çıkmazsa geri gönderir diyorum ama doktorum ne derse o olacak tabiki 😌