Kızlar klasik bir giriş olacak ama hamileliğim boyunca burdaki olumlu olumsuz doğum bütün doğum hikayelerini okudum hamileliğim sorunsuz bi şekilde geçti denilebilir ama 37. Haftada doktor bebeğimin 2500 gr ve karın çevresinin bi kaç hafta geriden geldiğini söyledi bana doğumu başlatabiliriz çünkü artık kilo almaz boşuna beklemiş oluruz dedi tabiki ben beklemek istedim 50 gr bile alsa bebeğim için iyi diye düşündüm ve bekledim tabi bu sırada muz kaşar ne bulduysam yedim belki işe yarar diye 38. Haftada yine kontrole gittim heyecanla bekledim kilo aldımı aceba diye ama almamıştı doktorla konuşup 39. Haftada Doğuma karar verdik tabi ben dua ettim inşallah kendi sancım olurda hastaneye öyle giderim diye ama maalesef olmadı ben bütün hazırlıklarımı yapıp hastaneye gittim doktor çatala çık muayene ediyim dedi ve 2 cm açıklığım vardı yatış verdi işlemleri yapıp odada beklemeye başladım tabi yanıma hiç kimseyi almadılar kendi sancılarım gelmedi ve sürekli açılma varmı diye kontrol ettiler ilerleme yoktu doktor istersen sezeryana alalım dedi ama eşim ve ben normal doğum istiyoduk bu yüzden kabul etmedim suni sancı verdiler 2 saat sonra adet sancısı gibi etki etmeye başladı dayanılabilir gibi duruyodu tabi o sırada sürekli açılma varmı diye kontrol ediliyodum (bu arada her bakıldığında çook zorlandım) ve sancılarım artmaya başlamıştı dayanılmayacak kadar arttı 3 saat kadar o sancılarla açılma olacakmı diye bekledim ve o acıların üstüne bide açılma varmı diye kontrol edilmesi beni aşırı yıprattı en son artık dayanamayıp beni sezeryana alın diyecektim ki ebe aferin açılman 6 cm olmuş diyince kendi kendime yapabilirim dedim ve sonunda artık o ıkınma hissi gelmişti çatala çıktım ve 5-6 ıkınmaya kızımın sesini duydum 3000 gr 49 cm doğdu meleğim bütün acılarım sancılarım bi anda bitti çok şükür 🙏🏻 Rabbim isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu tarifsiz bişey şimdi 20 günlük oldu miniğim 😘 sorularınız varsa cevaplayabilirim kızlar uzun oldu hakkınızı helal edin 🙏🏻