-42kzl böyle şeylere hiç takılma. 8+6 gnlük gebeyim. Midemde yaşadığım sorunları doktora söyledğimde, bunlar son ayların sorunu demişti ve umrumda bile olmadı. Bir haftadan uzun kuyruk sokumumum sol tarafı beni öldürdü ağrıdan. Yatamadım kalkamadım. Kime söylesem, bu son aylarda olması gereken bir şey dediler. Çok komik ya. Ben bu sıkıntıyı yaşıyorum yani ne yapıcam? Ha tmm o zaman şimdi ben bu acıyı çekmeyi bırakıyımda son aylarda mı çekiyim dicem😄 her beden, her hamilelik bambaşka. Hiç dert etme. Bak az önce de burnum kanadı. Ara sıra kanıyo. Bu da normal😄 hiç bişeyi dert etme. Gebelikte genelde bin türlü sorun yaşanıyor ve hepsi normal kabul ediliyor. Bel ağrısı zaten en sıradan belirtilerden biri. Çok çok normal yani☺️