Melisasey Kızlar artık doğum yaklaştı gittikçe merak ediyorum bu çocuk kime benziyor diye anlayamıyorum ulturason fotoğraflarından ilk çocuk anneye benzer diyorlar siz katılıyor musunuz
Deletedmom399 Melisasey 15 gun sonra kavuşacağız nasipse 🤲🏻Bizim doktor kızımızı boyundan parmağına eşime benzetti 😂 Resmen kocamı doğuracağım sanırım 😂 Sağlıklı olsunda sonuçta sevdim evlendim diyorum kendimi avutmak için 😂😂
RabiaMG Melisasey ilki baba ikinci anne diye bisey duymadim daha once. Ama dogdugunda babasina halasina benziyordu suan 17 gunluk bana, dayisina ve anneme benziyor yani hergun degisiyor 👶🏼🤷🏻♀️😁
Mmunvvr Melisasey benim ikimizede benzemiyor amcaya benziyor hık demiş burnundan düşmüş sanki ne eşimle nede benle alakasi yok 😂
Merve2016 İlk kızım aynı baba tip huy bana hic bir şeyi benzemiyor ikinci bana benzesin diye dualar ediyorum şuan 🤲🏻😓
Tuanazra Melisasey iki kizim var ikisi de babaya benziuor. Persembe gunu ogljma kavuşacağım insallah dr ayni annesi diyor. Bakalım
ayseguler01 Melisasey ürolojiye gitmiştim ordaki doktor bana ‘sen bu çocuğu boşuna taşıyorsun sana hiç benzemiyor’ deyip sakalasmisti aynı şekilde kendi doktorum da bana benzemedigini söyledi. Özenilmiş bir çalışma tebrik ediyorum falan demişti 😂