Buketars Kızlar ilk oğlumda primanın petek dolgulu bezini kullanmıştım şimdi ondan bulamıyorum önerebileceğiniz bez markalarını yazarmısınız
Bernay Yeni doğan bezi yani 1numara, tahminen kaç gün kullanılır ve günde kaç tane bez değişilir . Yani 1numaradan atıyorum 120adet alsam bi paket yeter mi , hemen büyüyo 2nymaraya geçiliyor diyorlar ?
ZEHRASEYMA Bernay ben yeni dogani 40 li paket aldim bitsin 2 numaraya gecicem. 1 numarayi o kadar fazla almaniza gerek yok hemen buyuyorlar zaten. birde sleepnin yeni dogani diger bebek bezlerine oranla biraz kucuk oldugunu yazanlar var.
duygucetinn Ben 70li Prima premium care aldım 1 numara hemen büyüdüğü için 2 numara 100lü sleepy aldım stokladım biraz 😂😂😂 bakalım nasıl olacak 1 ayımız var bı aksilik olmazsa 🤗