Hanımlarrrr hepinize hayırlı akşamlar 😍 dr sema yılmaza giden, doğumunu yapan var mı acaba🙏🏻 1 defa dr eray balcana gittim çok çok memnun kaldım ama bayan doktor da görünce kafam karıştı çekiniyorum çünkü fazlasıyla. 30. Haftadan sonra da hasta kabul eder mi aydınlatır mısınız 🙏🏻💕