İlk doğumumda bebeğimin sonu gelmemişti normal doğum yaptım ama sonu dedikleri gelmedi amaliyat la aldılar içine yapışmış ikinci hamileliğim şimdi benim normal mi alırlar sezeryan mı alırlar çok erken daha dokdoruma da soramıyorum başına gelen varmı bu şekilde 🤔