Defnekraa Arkadaşlar merhaba 9 haftalık hamileyim 5.5 haftadan beri miğde bulantısı ve kusma yaşıyorum,sabah öğle akşam farketmiyor .. doktor Zofer verdi başlarda iyiydi ama şimdi yetmiyor. Daha kaç hafta sürer bu şekilde 😳
Ozoooo Defnekraa dr prilam gece yatmadan 1kere içiyorum iyi geliyor sende dene istersen zor allah kolaylık versin canim
Gulfemesatgokcen Defnekraa miğde bulantısı o kadar zor ve kötü bişey ki kusman belli olmaz ama uzun sürer doktorunla görüş ve prilam iste isteersen benım 5 ay sürdü kusmam tek kusmanı kesen ilaç oydu çünkü
ferhunde Defnekraa ben prilam ictigim halxe kustum.simdi 19 haftaligim hala prilama devam ediyorum icmedigim gun yine kusmalar basliyor.17 haftadan beri kusmalar azaldi ama sanirim doguma kadar kusacagin
Kuzey61 ferhunde ya geçmiş oldun öncelikle 😞bende aynıyım daha 8 haftafayım 6 dam beri ölüyorum prilam fayda etmez oldu
Kahraman0201 ferhunde bende şuan 21. Haftadayım prilam kullanmaya devam ediyorum bi kaö haftadır kusmalarım bulantılarım bitti hapı bırakayım dedim ertesi gün bulantım başladı kuscak gibi oldun doktor hep kullanabilrisn diyor sanırım benimde doguma kadar devam edicek kullanmam kusmayayım diye artık. Vitamin demir ilacı kullandıgım için kullanmak istemiyorum aşırı hap olmasın diye ama başka çarem yok
Defnekraa Ben eşime bugün aldırdım tavsiyeniz üzerine ☺️🙏🏻 İnşallah olumlu etki eder. Serumu ben günlük etki ediyor sanıyordum Buda işe yaramazsa seruma geçeceğim . Hepinize teşekkür ederim