LeylamBenim Yarın sabah doğuma giricem, zorunlu sezeryan olduğu için biraz gerginim. Varmı yarın doğum yapacak olanlar ?
cagla24 LeylamBenim @Gizemito şimdiden hayırlı doğumlar dilerim ikinize de ❤️ sağlıkla gelsinler inşallah 🤲🏻🌸 doğum hikayelerinizi bekliyoruz
Yigitalpinannesi LeylamBenim Bende 6sında yapicam dogum yarin covid testi olucam istedi doktor bakalim cok heyecanliyim 2.inci sezeryanim olucak
Gizemito LeylamBenim Ayy amin Allahım sanada kolay ağrısız acısız doğumlar nasip etsin sakin olmaya çalış inşallah bebişine kavuşacaksın öyle düşün 🤗 Kaçta gideceksin hastaneye?
LeylamBenim Gizemito öncesinde covid testi nst tetkikler olacagı için 7 de hastane olun dedi doktorum. Heralde 1-2 saat sürer bunlar.
Gizemito LeylamBenim Özel hastanede olacaksınız heralde? Allah allah bana hiç covid testi demedi doktorum 🙄 6:30 orada olacağız bizde
Gammeh Benimde muhtemel dogum tarihim 05.10.20 ama dogmak istemiyor kızım normal dogumu bekliyoruz😃 allah yarın doguma girecek olan bütün arkadaşlarıma sag salim bebişlerini kucagına almayı nasip etsin🙏
cagla24 LeylamBenim bekliyor olacağım canım inşallah ağrısız sızısız çok güzel bir doğum hikayen olsun 🤲🏻🌸