AngryBirds 19+2 de serklaj yapıldı şuan 25 haftalık olduk ama bugün akıntım sulu sarı ve fazlalaştı gibi hissediyorum normalde hep vardı ama bu kadar yoğun ve sulu değildi. Sanki vajina kısmında da ara ara batma oluyor. Yaşayan oldu mu? Korkmalımıyım sizce?
y_tunc AngryBirds Canım serklaj sonrası enfeksıyon kapma olasıgı normal gebelıklere göre daha yuksek enfeksıyon degerın yükselmişte olabılır suyun sızdırıyorda olabılır bu kulak arkası yapılacak bir konu degıl doktora gıtmelısınız
Syma-35 Kızlar bilmediğim için soruyorum serklaj nedir? Buda üçlü dörtlü tarama gibi yapılması gereken bişey mi?
Beyzaasiriinn Syma-35 rahim ağzı uzunluğu normalin altına düşen ve riskli kısalıklara gelen hamilelerin rahim ağzına dikiş atılması kuzum.Önceden erken doğumun varsa veya şuan ki hamileliğinde rahim ağzında kusalma olmuşsa doktor muhakkak serklaj önerir.15-20 dakika süren genel anestezi veya spinal anesteziyle yapılan bi ameliyat bende 12. Haftamda serklaj oldum şuan 23+4 haftalık hamileyim sürekli istirahat halindeyim.
Baybymucize Syma-35 canım rahim ağzın normalden daha erken açılması ve bebeğin yaşayamacağı haftada Doğum yapmak bunun için amaliyat la rahim ağzını dikiyorlar tarama testleri kadar basit bişi değil canım benm 15.haftamda Doğum yapıyordum eğer serklaj olmasaydı
AngryBirds Reymeh Mutlaka doktorunuza danışın. Enfeksiyon çıktı ve suyum geliyormuş az az erken Doğum sebebiyle hastanedeyim :(
Zeysal AngryBirds aynı sorun bende de var sarı ve sulu akıntı bende serklajlıyım doktorunuz ne dedi ?
Beyzaasiriinn AngryBirds bende serklajlıyım ve enfeksiyonum her ay 19-20-21 lerdençıkıyo doktorum bunun çok bormal olduğunu orda sonuçta yabancı bi cisim olduğunu bu kadar enfeksiyon olabileceğini söylemişti ama tabi benim şikayetlerime göre antibiyotik veriyo ilerlemesin diye.Mesela geçen haftada 21 çıktı ama sadece akıntı var diye fitil verdi 7 gün fitil kullandım.İdrarda yanma kaşıntı koku olsaydı antibiyotik vericekti.Yani sen şikayetlerini doktoruna bildir kuzum sadece akıntı varsa ve enfeksiyonun düşükse fitil verebilir.Çok geçmiş olsun inşAllah ilermez kuzum
AngryBirds Beyzaasiriinn Doktoruma geldim ciddi bir enfeksiyon ile karşı karşıyayım ve de hafif hafif suyum geliyor. Yatıyorum erken Doğum sebebiyle dua edin lütfen çok küçük kuzum :(
Baybymucize Beyzaasiriinn canım bende 1ay oldu lökasit 3 çıktı ama tahilil di senin idrar kültürü mü verdin
Beyzaasiriinn AngryBirds ah kuzum benim dualarımdasın İnşAllah dirençli bi enfeksiyon değildir.Suyun azaldıysa eğer benim doktorum havuç suyu be günde 5 litre su iç demişti.Aklında bulunsun.İnşAllah bi şey olmaz rahim ağzını kaç mm ölçtü oda önemli
Minikjelibonum AngryBirds hadi ya olsn cnm 25 haftadamışsın su tamamen gelmezde bi 10 haftadaha durur inşallah. Nasıl anladı doktor alttan mı nuayene etti. Amniyoşür testi mi yaptı
Minikjelibonum AngryBirds bnimde öyle sulu akntım var ya bnde gideym bi yarın bidaha. Kilodun ıslanıyomuydu peki senin vajinal cıkışın orda flan
AngryBirds Minikjelibonum Akıntı hep oluyordu ama rengi değişmişti ıslaklık hafifti sonra fazlalarında rahatsız oldum ihmale gelmez