Gittim kızlar doktora hem cok korktum hemde cok canim yaniyodu baktilar test falan yapildi idrar yolu enfeksiyonu olmusum ve baya ilerlemis kabizlik sorunumda vardi zaten böyle bisey olcaga kesindi cok sukurki bebeklerim sağlikli önemli olanda buydu benim icin cok sağolun 🤗