gzdinc Bence berbat durumda değilsen ve psikolojik olarak seni rahatsız etmiyorsa gitme hastaneye. Hem ortam kötü pandemiden dolayı, hem de verdikleri ilaçları gebelik dolayısıyla zaten kullanamıyoruz. Umarım kendiliğinden geçer, leke falan kalmaz canım. Ama dediğim gibi nemli tutmaya çalış.