Burcukars Hanımlar sizlerde durumlar nedir? Ben 15+6 oldum fakat karnım çok yediğim zaman çıkıyor sonrasında normal ilk gebeliğim iç karnım mı geniş bilmiyorum ama hiç karnım yok gibi 😬😏
MehtapErol Burcukars Ben de 15+6 yim. Bende de yok karnım hiç. Herhalde ilk gebelikten dolayı da olabilir 😊
Ozoooo Burcukars 32 haftalık hamileyim inan benimde yok iç karnim geniş yırtılma bile olmadi seninde öyledir
MiniKaya Burcukars kuzum ben 32. Haftadaym söylediğim şaşırıyor 😀 son zamanlara geldim nerdeyse hala minicik 😀
Zuhal14 Burcukars benim de çok geç çıktı ama çok zayıftım şuan 34. Haftadayım sadece karnım var 14 kilo almama rağmen bence güzel bişey 😇
Sahika8989 Ozoooo insallah benimde sizin gibi olur ilkinde cok buyuktu ikinci kucucuk insallah boyle kocaman olmaz 👋
Burcukars MiniKaya bende mi öyle olucam acaba 🤔 zaten zayıfım tek dileğim hamileyken kilo alabilmekti o da sanırım olmucak 😂😂
MehtapErol Burcukars Aynen bende merakla karnımın çıkmasını bekliyorum, bebeğimi hissetmek istiyorum, demekki zamanı var daha :-)
MiniKaya Burcukars herkes çok şanslısın diyor doktorlar hemşireler dahil 😀 63 le hamile kaldım şuan 70 kg yum şükür ödem falanda olmadı bence böyle olması daha iyi canım çabuk toplarız 😬göbeğimde çatlakta olmadı çok az yanlarımda belime doğru var okdr bence birazda genetik annemde benim gibiymiş 🤷🏻♀️
Urazannesi Burcukars benim de iç karnım dar 20 haftalıkken 8 aylık saniyolardi yapı meselesi, takılma hiç. Genelde 20.haftadan sonra çıkar zaten
MehtapErol Burcukars 13. Haftamda kız gibi dedi de , haftaya randevum var canım o zaman daha net olur sanki , ona göre alışveriş yapsak, çok heyecanliyim ya 😊
Burcukars Esraaelisa1 artık büyürüz o zaman yavaş yavaş 🥰 zaten zor bela geldk bugünlere şükür bulantıdan kusmadan çok normal karnımın olmaması sanırım ☺️
Zuhal14 Burcukars 55 kiloydum hiç bir zaman da kilolu olmadım zaten ondan diye düşünüyorum karnım da baya geç çıktı herkes hamileyim diyince şaşardı ama çok şükür çocuğum sağlıklı böyle çok aşırı kilolu görünmemekte işime geliyor ayrıca doğumdan sonra kolayca veririz ama hevesini mutlaka alırsın karnın büyüyünce zorlanınca da iyiymişti öyle dersin ;))
Annebebek_7 Burcukars benim 22.haftada çıkmaya başlanmıştı🤷♀️Şuan 36olcam halen ufak tefek ama bebeğin kilosu boyu haftasıyla uyumlu böylece yırtılmada olmadı şanslı annelerdeniz bence 🥰🧿🌸
Esraaelisa1 Burcukars evet benim kız mesela 35 haftalık olduk bu gün 8 aydır kusuyorum prilam dr hap verdi doktor onu içiyorum o hap olmasa günlerim zehir yani 5 aya kadar belli olmadı göbeğim 5.aydan sonra belli olmaya başladı ve kilo almaya başladım canım birde ilk gebelik onunda etkisi var ☺️🥰
Burcukars MiniKaya bencede biraz genetik. Sağlıklı olsunlarda kuzum sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 💕
Edakuz58 Kizlar ilk gebeligimde asiri yırtlmam oldu kol bacak gögus karin surekli vazelin kullandigim halde
Burcukars Edakuz58 bende göğüslerime göbeğime aynı sefa kremi kullanıyorum 🤔 önerdiler inşallah rahat emziririm
Edakuz58 Edakuz58 insallah ama yırtik olmasi hic gzel degl gecmioda izleri kalio kisakol giydgmdi gozkuyor resmen ic kolum