Merhabalaar 7 haftalık hamileyim ve kronik idrar yolu enfeksiyonu hastalığım var iki yıldır çekiyorum her üşüttüğümde tekrarlıyor ama hamilelikte daha zor oluyormuş ilaç kullanmıyorum ama enfeksiyon bebeğe zarar verirmi acaba düşüğe yol açarmı bilgisi olan yazabilirmi lütfen😢