Demetyvss Hamilelikte yüzünüzün hiç sol tarafında hafif ağrı uyuşma yanma ve batma hissi oldu mu ? Sabahtan beri geçmedi benim. Ve kendimi çok güçsüz hissediyorum. Acaba sol tarafıma çok yatmam dan dolayı olmuş olabilir mi ?
Sibeleymen Demetyvss cnm 2 3 gündür benimde sol tarafımda oluyor yanağımın bazı bölgelerinde yanma ve uyuşma oluyor dün kontrolüm vardı Dr sormayı unuttum🙄
Demetyvss Sibeleymen peki sende sol tarafıma çok yatıyor musun ? Ben acaba o yüzden mi diye düşündüm ama iyice rahatsız etmeye başladı. Biraz daha beklicem olmazsa doktora gidicem
Sibeleymen Demetyvss bu arada ne kadarlık senin bebiş.. Benimki 7haftalık acaba gebeliğin başında bazı kişilerde normal olarak olan bişey mi..
Demetyvss Sibeleymen benim 19 haftalık ilk aylarda yaşamadım ama bende karnımdan dolayı sol tarafıma yatıyorum hep öyle rahat ediyorum. Inşallah ondandır insan tedirgin oluyor. Bu arada bebegini Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 😊