Biranne02 Kizlar 2 aydır korunmadim hiç. Suan adetim biteli 8 gün oldu acaba bu ay tutmusmudur. lavaboya her gittim taharet alırken elime afedersiniz böyle sivimsi sümük gibi bı akıntı geliyo sürekli sizce bu bı belirtimidir.
Merimex O akıntı yumurtlama belirtisidir muhtemelen bu günleri degerlendirin . Birde bukadar kısa zaman da belirti olmaz diye düşünüyorum
Linma60 katılıyorum belirtiler bu kadar erken çıkmaz regl olduysan bu ay ki yumurtlama dönemini değerlendir tutar inşallah canım