Kuzeyufuk umudum321 Ben de yedim geçen gün canım çekmişti araştırmıştım etli olursa sıkıntı oluyor muş
Birkucukkelebek umudum321 her gün yiyorum çünkü aşeriyorum 😁 etsiz olursa sıkıntı değil bi de marulu evde kendim karbonatlı suda bekletip iyice yıkıyorum 😋
ikizannesi2985 umudum321 etlisi zararlı. Diğerinde bir sıkıntı yok canım. Doktoruma bizzat sormuştum🙂
umudum321 Kuzeyufuk Eliffk Eeezgi Birkucukkelebek Linma60 ikizannesi2985 Çok teşekkür ler rahatladim ❤️çiğ köfte delisiyim biraz 😊
Linma60 Birkucukkelebek evet yeşillik sıkıntı ama ben sürekli yıkamaya çok üşeniyorum hele ki çiğ köfte için 🤦sürekli yediğim için pratik oluyor ya Bi de marul yıkamakla uğraşamıyorum 🤣
Linma60 Yemekten çok çiğ köfte yiyorum desem kahvaltıda bile 🤣 hamilelikten önce de severdim ama şuan daha çok düştüm 2 günde bir kilo olarak alıp tüm gün sarıp yiyorum 🤣 tabiki de asla etli olmaması lazım çiğ et yasak
minnie11 umudum321 çiğ et olduğu için sakıncalı oluyor. Etsizde bir problem yok. Hatta ben komagene nin baton çiğ köftesi oluyor el değmeden üretilen. Malum koronadan dolayı onu alıyorum canım çok isterse