Kızlar selam.
32 haftalık hamileyim kısmetse kasım sonu Aralık başı gibi doğumum olacak. Memorial hastanesine gidiyorum. Doğum sırasında sadece bir refakatçiye izin var. Ziyaretçi zaten hiç almıyorlar. Yani annem refakatçi olsa eşim ziyarete gelse tamam ama o da yok. Nasıl olacak bilmiyorum. Örneğin Acıbadem’de böyle bir yasak olmadığını duydum. Ziyaretçi gelebiliyormuş. Sizlerin hastanelerinde durum nedir? Refakatçiye de covid testi yapıyorlar mı ?