Sibel06 35+2 günlük hamileyim bebeğimin hareketleri çok azaldı 1-2 kere hareket ediyor günde doğumum da sezeryan olacak doktor sizce söylediğimde doğuma alır mı
ArasMom34 Normalde bebişin bir gün içinde en az 10 kere oynaması gerektiğini söylemişti doktorum 10 az oynarsa gel dedi
Sibel06 ArasMom34 3 günde hiç hareket etmemişti hastanede yatmıştık o zaman 30 haftalıktık ama artık 35 haftalığız haftaya randevum var 36+2 olacam haftaya doktorumda her gittiğimde hareketlerini soruyor zaten söylediğim zaman doğuma alma ihtimali olabilir
Sibel06 3 günde hiç hareket etmemişti hastanede yatmıştık o zaman 30 haftalıktık ama artık 35 haftalığız haftaya randevum var 36+2 olacam haftaya doktorumda her gittiğimde hareketlerini soruyor zaten söylediğim zaman doğuma alma ihtimali olabilir