8+6 64 kg ama Bazen iniyo bazen çıkıyo bilmiyorum şişkinlik mi var Kabızlık sorunu var az da olsa ama Sizde nasıl durumlar Karnım da sanki var biraz göbeğim çıkmış ama Acaba Bebekten mi Yoksa Şişkinlik mi anlamadım valla çok Kilo almaktan da korkuyorum 😕😟