Sevgili anne adayları 22 yi bitirmek üzereyiz fakat ayağa kalkar kalkmaz benim kaşıklarım ve belim deli gibi agırıyor. Bebegimin hareketlerinde bir sıkıntı yok çok şükür ama bu ağrılar neyin nesi. Korkmaya başladım sizce doktora gitmeme gerek var mı yoksa bu haftalarda normal mi