Sevgiyuvasi Kızlar 26 haftalık gebeyim burun tıkanıklığı yaşıyorum nefes almakta çok zorlaniyrkum özelikle geceleri uyuamıyorum bir tavsiyede bulunun vardır aranizda yaşayan 😣😣😣
Sarperinannesi Sevgiyuvasi ben aynı durumu en başından beri yaşıyorum maalesef 😔 doğru dürüst koku alamıyorum nefesim yetmiyor burnumun içi kupkuru hep sanki
bejanne00 Sevgiyuvasi Canim merhaba 19. Haftamdayim ve yaklaşık 2 aydır cekiyorum. Doktora gittim bende alerji varmış. Geceleri tikanikliktan uyuyamadığım icin Quixx Classic diye bir burun spreyi verdi Buda tuzlu suymus. Gönül rahatlığı ile kullanabilirsin demisti. Ama 3 adeti var Classic olanı alicaksin demişti
Dygkh Sevgiyuvasi merhaba gecmis olsun ilk öncelikle doktornuzada danismanizi tavsiye ederim ama burun tikanikligina en iyi gelen sey serum izotonik bir ciringa yöntemiyle burnuza gecebilirsnz cok iyi aciyo ama hamilelikte tavsiye ediliyo mu bilmiyorum doktrnza danismakta yarar var.
Beyzaa Sevgiyuvasi ben uzun zamandir bu sorunu yasiyordum kulak burun bogaz doktoruna da gorundum ilac veremem dedi .. bol bol su iceceksin yudum yudum iceceksin bogazin hic kurumayacak faydasi olur demisti.. sabahları faydasi olsada geceleri cok tikaniyordu bende vicks diye bi krem var biliyorsundur burnuma ondan surdum yatarken iki uc gun sadece ve cok rahat uyuyorum artik
Esinss 20 hafta 3 günluk hamileyim aynı durum bendede var geceleri uyurken nefes darlıgı yaşıyorum uyudugum zamanda garip bi sesler cikartip uyaniyorum
Sevgiyuvasi Dygkh teşekür ederim canım randevum cuma günü sağlık ocağına bir şey vermiyor bende o yüzden gitmedim
bejanne00 Sevgiyuvasi Bende öyle öksürük Boğaz kasıntısı kulak kaşıntısı hapşırık tıksırık hepsi var 😢cok zor
Beyzaa Sevgiyuvasi evet butun eczanelerde olur .. mentollu bi kokusu var o aciyo zaten burnunuzu ben cok faydasini gordum insaallah sizin icinde faydasi olur
PinarOmurAvcioglu Sevgiyuvasi Ben de o haftalarda cok zorlandim.Serum fizyolojik kullandim fakar 1 saate varmadan tekrar tikaniyordu.Uyumak icin en etkili cozum Bereath right burun bantlari ve doktorum da kullanabilirsin bi sorun olmaz dedi.Kesinlikle tavsiye ederim
Merve1996 Bende iki gundur burun tikanikligi yasiyorum.Resmen sinirden agliyom esimde uzuluyor hem burnum tikali hem yutkunurken bogazim yaniyor nefes alamiyom bazi dogal yontemler denedik gecmedi olmasss serum filanmi yesek napsak