Artık son haftam ama hiç bir belirtim yoooook😭yürüyüş ,skuat ve devamlı hareket halindeyim ama gelmeye hiç niyeti yok.Kendi gelsin istiyorum ama gelmiyor🥺Hissettiğim tek şey aşırı yorgun ve halsiz oluşum ama yine de hareket etmeye çalışıyorum. Sizler nasılsınız ?