Ayten97 İyi akşamlar kızlar.33+3 hafta hamileyim saçıma keratin bakımı yaptırmak istiyorum acaba zararı olrmu? Hiç yaptıran oldumy hamileyken ?
gokella Ayten97 kimyasal içeriyor hamilelikten sonra yaptırmanız daha mantıklı olur. organik boya bile zararlıyken keratin yaptırmanız size kalmış tabii