Merhabalar.Bugün 38+4’üz.bazen sol kasığıma inanılmaz bir ağrı giriyor.yürüyüş falan yaptığım zaman özellikle ama öyle çokta yürüdükten sonra değil yani 10-15dk içinde falan.yürütmüyor resmen canım inanılmaz acıyor.var mı bu haftalarda aynı durumu yaşayan doğum belirtisi olduğunu çok düşünmüyorum ama nedenini de anlayamadım korkuttu beni bu acı 😕