Eessrra devlet rapor parasını sadece çalışan kadına veriyor.. Aslında sizin bu paraya başvurma hakkınız yok fiili olarak çalışmadığınız için…yani sigorta yaptırmanız bir anlam ifade etmiyor.. Orada size ödenen para prim ücreti değil işverenin size vereceği maaşı devlet vermiş oluyor.. Ben de aynı durumdayım kendi işyerimzde sgk kıyım böyle bilgi aldım..hatta alo fetva hattına sordurduk ve devleti kandırmaya girer haram olur dendi ve başvurmadım mecburen 🤷♀️