Kızlar bisey sorcam ben spinal sezeryan oldum ilk Doğum ilk bebek sıfır tecrübe bugün ikinci günümüz acayip nefes alırken bazen sol bazen sag karnımdan sırtıma doğru şimşek gibi Çaka’n batma oluyor ta omzuma kadar çıkıyor bisey saplanıyor gibi nefes almak zor batıyor resmen daha önce böyle bisey yasayan var mi nolur cevap yazın